Graag geef ik u informatie over de informatie die ingevuld moet worden voordat het evenement op LinkedIn staat.
LinkedIn vraagt om de volgende informatie in te vullen:
– Omslagfoto (aanbevolen is om de verhouding 16:9 aan te houden en niet groter dan 8 MB);
– Organisator (u kunt hier kiezen voor het bedrijf of persoonlijk);
– Soort evenement (online of kantoor);
– Naam van het evenement;
– Tijdzone;
– Begindatum en begintijd;
– Eventueel einddatum en eindtijd (u kunt hiervoor kiezen);
– Beschrijving van het evenement (de eerste 190 tekens zijn direct leesbaar, dus hou hier rekening mee);
– Sprekers.
En als u een live evenement heeft (dus op “kantoor”) kunt u natuurlijk ook nog invullen:
– het adres;
– nadere locatie (verdieping, kamer nummer e.d.);
– externe link naar het evenement.
Denk hier van te voren goed over na. Natuurlijk kunt u het later nog iets aanpassen of helemaal annuleren, maar het is toch fijner als het meteen goed staat.