Graag geef ik u uitleg over het aanmaken van een evenement in LinkedIn.

Dit kan u doen op uw persoonlijke pagina en op uw bedrijfspagina. Een evenement aanmaken op de persoonlijke pagina wordt vooral gedaan door ZZP’ers en dan voor workshops, cursussen en dergelijke. Werkt u echter in een grotere organisatie en heeft uw organisatie een bedrijfspagina dan is het het verstandigst om een evenement aan te maken op de bedrijfspagina. Zo wordt er een eenduidig beeld naar buiten gebracht.

Als u op de persoonlijke pagina staat, ziet u het lege kader waarin u een tekst kan toevoegen. Onder dit kader ziet u nu ook de optie staan “Evenement”. Als u dit aanklikt, komt u in het scherm waarin u de bijzonderheden van uw evenement kunt invullen.

Op de bedrijfspagina, klikt u op het pijltje naast “Tools voor beheerders”. U kiest nu voor “Evenement aanmaken”. Vervolgens komt u in hetzelfde soort scherm als via de persoonlijke pagina en kunt u de bijzonderheden in vullen.

Terug naar alle LinkedIn-tips