Hoe-kan-ik-de-handtekening-functie-van-Outlook-gebruikenGraag leg ik u iets uit over de handtekening functie in Outlook. Als u een e-mail hebt geschreven kunt u via de functie handtekening een handtekening maken en toevoegen. Erg handig omdat u zo altijd de juiste gegevens meegeeft en u hoeft niet elke keer alles in te typen. Vooral voor iemand met mijn naam, erg efficiënt.

Een nog efficiëntere manier om deze functie te gebruiken is de volgende. Het komt voor dat op bepaalde e-mails van klanten hetzelfde antwoord kan worden gegeven. U tikt misschien verschillende keren per dag hetzelfde of wellicht heeft u die tekst in een word bestand staan en kopieert u die in de e-mails.

Nog handiger is het om deze teksten te zetten in de bovengenoemde handtekening functie van Outlook. Zodat u met één druk op de knop de hele tekst heeft staan en alleen nog maar hoeft te personaliseren. Probeer het maar eens! Werkt echt goed.

Terug naar alle Outlook-tips