Volgens de één ouderwets en erg achterhaald. Volgens mij gewoon een handig overzicht van wat ik als officemanager, secretaresse, managementassistent, virtueel assistent of personal assistant voor u kan doen!
Portfolio van Uw Officemanager.NL
- Ministerie Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Utrecht (februari 2024 – nu): ondersteunen en organiseren van evenementen;
- Avesqo, Woerden (januari 2024 – nu): directiesecretaresse: e-mail beheer, agendabeheer, evenementen organiseren;
- Mensink Capital B.V., Amsterdam (juli 2023 – oktober 2023): het zoeken en vinden van een officemanager;
- MeyerBergman Erfgoed Groep, Maarssen (april 2022 – november 2022): het zoeken en vinden van een PA voor mevrouw Meijer-Bergmans;
- SB-Sport, Tull en ’t Waal (september 2021 – februari 2022): uitvoeren van diverse officemanagement activiteiten waaronder: social media en financiële administratie;
- Stichting HIC-ART, Amsterdam (september 2021 – december 2022): uitvoeren van diverse officemanagement activiteiten waaronder notuleren;
- Landelijk Platform FACT Jeugd (september 2021 – nu): organiseren van Kennis- en Inspiratie FACT Jeugddag;
- Mistral Legal, Woerden (april 2021 – nu): uitvoeren van diverse officemanagement activiteiten waaronder financiële administratie, agendabeheer, social media;
- Micreos, Bilthoven (april 2021 – mei 2021): onderzoeksgegevens sorteren en presenteren;
- Stichting Into the Wild, Zeist (februari 2021 – mei 2023): secretariële werkzaamheden waaronder agendabeheer;
- Blok Kaashandel BV, Woerden (september 2020 – juli 2021): helpen met opzetten van vacatures en het vinden van personeel;
- Beter Geven , Den Haag (maart 2020 – december 2020): helpen met het optimaliseren van het CRM systeem;
- Kroon Ayurveda , Woerden (februari 2020 – april 2020): helpen met social media opzetten en ontwerpen van de bijbehorende afbeeldingen;
- Wonen door Clementien , Kamerik (september 2019 – mei 2021): helpen met website en social media en uitvoeren van andere diverse secretariële werkzaamheden;
- Secrans Advies en Coaching, Woerden (februari 2019 – oktober 2019): helpen met social media uitingen, ontwerpen van de bijbehorende afbeeldingen;
- GGZ inGeest, Amsterdam (december 2018 – mei 2019): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder notuleren en agendabeheer;
- Treasure-U, Woerden (november 2018 – februari 2019): ontwerpen van social media-uitingen, adviseren op het gebied van social media, adviseren bij het gebruik van diverse tools;
- Stichting Lokale Fondsen Nederland, Bilthoven (september 2018 – februari 2020): uitvoeren van diverse activiteiten op het gebied van officemanagement waaronder het organiseren van evenementen en notuleren;
- Van Os Imports B.V, Benschop (april 2018 – mei 2018): implementeren van de AVG;
- Cocon Wonen, Soest (maart 2018 – juli 2018): notuleren bij de vergaderingen van de Raad van Toezicht;
- tas&wüst, projectrealisatie, Amsterdam (februari 2017): uitwerken van twee Nederlandse speeches naar tekstbestanden;
- Vereniging van Souvenirfabrikanten, Den Haag (januari 2017 – februari 2020): bewerken en samenvoegen van Excel adressenbestanden;
- IDEA – Independent Dutch Event Association, Woerden (september 2016 – december 2016): uitvoeren van diverse activiteiten op het gebied van officemanagement;
- FINDIG, Woerden (juni 2016): gastvrouw zijn en notuleren;
- Stichting SBB, Stichting Samenwerking Beroepsonderwijs Bedrijfsleven, Zoetermeer: meewerken aan een nieuw registratiesysteem met behulp van Excel (april 2016 – januari 2017):
- Mistral Advocaten, Woerden (november 2015 – december 2016): uitvoeren van diverse taken op het gebied van officemanagement;
- DNA Languages, Wassenaar (juli 2015 – juni 2017): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder het maken van facturen, overzichten, planningen en het onderhouden van de website;
- Turner, Leusden (juni 2015 – februari 2024): ondersteunen directeur en practice manager, uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder vergaderingen plannen, overzichten maken, adressenbestand bijwerken en mailingen verzorgen.Daarnaast evenementen (feesten en sportevenementen) (mede) organiseren.
- CharlyWerkt!, Hauwert (maart 2015); vertalen van Nederlandse tekst in het Engels;
- Budeco, Woerden (februari 2015 – oktober 2015): uitvoeren van activiteiten op het gebied van social media en contentmarketing. Daarnaast ondersteuning bij het opzetten en beheren van websites;
- Trimbos, Utrecht (februari 2015 – mei 2015): invoer van audits van Nederlandse Flexible ACT teams in een SPSS database;
- Mikel de Knegt – NMI mediator, Woerden (februari 2014 – december 2016): diverse secretariële werkzaamheden uitvoeren waaronder verzendingen, scannen van documenten en documenten opmaken;
- BCL Instituut, Utrecht (november 2011 – mei 2012): uitvoeren van diverse officemanagement werkzaamheden, waaronder kantoor beheren bij afwezigheid eigenaresse, financiële administratie, inschrijvingen cursussen verzorgen, website onderhouden;
- Stichting Kenteq KBB, Hilversum (april 2011 – december 2011): veranderen van format van beroepscompetentie profielen;
- Hermes Electronics, Utrecht (januari 2011 – februari 2011): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder het reorganiseren van de administratie, contacten met verzekeringen;
- Daad en Raad, Aerdenhout (november 2010): uitwerken geluidsband woord voor woord;
- Stichting CCAF, Utrecht (mei 2010 – nu): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder financiële administratie, planningen, mailingen versturen, website bijhouden, notuleren, bewaken van deadlines, brieven versturen, overeenkomsten versturen, adressenbestanden opzetten en onderhouden. Daarnaast ook evenementen (mede)organiseren;
- Seboro BV, Den Haag (november 2009 – december 2009): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder het schrijven van brieven en het uittikken van verslagen die gedicteerd werden via een geluidsband;
- Bewegingsvisie BV, Woerden (april 2009 – februari 2010): notuleren en mailingen versturen.
Werkervaring in loondienst:
1998-2002: Fulltime Officemanager bij SOM Opleidingen Metaal, Woerden (getuigschrift)
Werkzaamheden:
- adresbestanden opzetten en onderhouden;
- agendabeheer;
- corrigeren, redigeren en opmaken van teksten en rapporten;
- beheer van brondocumenten;
- interne auditor kwaliteitszorg;
- lid van de ISO 2000 werkgroep;
- notuleren;
- operationeel leidinggeven aan vier secretaressen;
- organiseren van evenementen;
- projectleider bij projecten betreffende het secretariaat en de administratie;
- vergaderingen organiseren en bijwonen;
- verzorgen van mailings;
- voorzitter van de redactiecommissie van de Netwerkkrant;
- zakelijke correspondentie.
1994-1997: Fulltime Assistent Secretaris Generaal bij EUROGI, Amersfoort (getuigschrift)
Werkzaamheden:
- adresbestanden opzetten en onderhouden;
- agendabeheer;
- beheer van de website;
- beurzen in het binnen- en buitenland organiseren;
- corrigeren, redigeren en opmaken van teksten en rapporten;
- financiële administratie;
- kantoor beheren bij afwezigheid van de Secretaris Generaal;
- notuleren in het Engels;
- op beurzen staan;
- vergaderingen organiseren en bijwonen in Europa;
- verzorgen van mailings;
- zakelijke correspondentie.
Ervaring met onder meer de volgende computerprogramma’s:
Word, Excel, Powerpoint, Access, Canva, Prezi, WordPress, Trello, Babeljar, Toggl, Outlook, Basecamp, Moneybird, iMuis, Mailchimp en Basenet.
Vrijwilligerswerk:
2015 – 2020: Collectant KWF Kankerbestrijding;
2012 – 2013: Lid van de Commissie Schorsing en Ontzegging bij ZOOOM (vereniging ZZP’ers in Woerden, Harmelen, Kamerik en Zegveld);
2008 – 2012: Vrijwilliger bij de tussen schoolse opvang bij KBS de Regenboog in Woerden.
Opleidingen:
2024 (februari – nu): Post-HBO Programma Kunstgeschiedenis
1990-1994: HEAO-Logistiek en Economie, HEAO-Arnhem. Eindexamen vakken:
- Arbeids- en Consumentenrecht;
- Algemene Economie;
- Bestuurlijke informatiekunde;
- Commerciële distributie;
- Engels;
- Fysieke distributie;
- Internationaal Retail Marketing & Management;
- Organisatie Personeel & Management.
Diploma gehaald in 1994.
1984-1990: VWO, Het Hooghe Landt College, Amersfoort. Eindexamen vakken:
- Nederlands;
- Frans;
- Duits;
- Engels;
- Economie 1;
- Economie 2;
- Wiskunde A.
Diploma gehaald in 1990.
Cursussen:
- Masterclass ChatGPT gegeven door Wilco Verdoold, september 2023;
- Online training LinkedIn adverteren, september 2021, gegeven door Masja Slootweg, LinkedIn-expert en ondernemerscoach;
- Zakenmam event met workshops betreffende plannen en profit first, november 2018, gegeven door Marieke Anthonisse, Zakenmam;
- Kennissessie social media, oktober 2018 gegeven door Loyals;
- Bites & my Business Strategiedag, januari 2017 gegeven door Marijke Krabbenbos, IdeaCompany;
- Zakelijke doelen bereiken met social media, deelname aan workshop, november 2016, gegeven door Wilco Verdoold, Budeco;
- Zakelijk succes seminar, deelname aan workshop, oktober 2016, gegeven door Bart van den Belt, Zakelijk Succes Academy;
- Van iFocus naar youFocus, deelname certificaat, maart 2015, gegeven door Monique Teeuwen, Creating Your Succes;
- Slimmer werken met social media, deelname certificaat, maart 2015 gegeven door Vanessa Simons-Kelly, TopEfficiency;
- Notuleren op je laptop, certificaat, februari 2014, gegeven door Diana Mouw-van Riel, Rieel-organisatieverbeteringen;
- Mailchimp Training, certificaat, november 2013;
- Interne Auditor Kwaliteit ISO 9001:2000, certificaat, juni 2001 gegeven door Bureau Veritas Consultancy & Training Department;
- Normkennis Kwaliteit ISO 9001:2000, certificaat, februari 2001, gegeven door Det Norske Veritas.