Curriculum Vitae

Volgens de één ouderwets en erg achterhaald. Volgens mij gewoon een handig overzicht van wat ik als officemanager, secretaresse, managementassistent, virtueel assistent of personal assistant voor u kan doen!

Portfolio van Uw Officemanager.NL

  • Beter Geven (maart 2020 – nu): helpen met het optimaliseren van het CRM systeem;
  • Kroon Ayurveda (februari 2020 – nu): helpen met social media opzetten en ontwerpen van de bijbehorende afbeeldingen;
  • Wonen door Clementien (september 2019 – nu): helpen met website en social media en uitvoeren van andere diverse secretariële werkzaamheden;
  • Secrans Advies en Coaching (februari 2019 – oktober 2019): helpen met social media uitingen, ontwerpen van de bijbehorende afbeeldingen;
  • GGZ inGeest, Amsterdam (december 2018 – mei 2019): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder notuleren en agendabeheer;
  • Treasure-U, Woerden (november 2018 – februari 2019): ontwerpen van social media-uitingen, adviseren op het gebied van social media, adviseren bij het gebruik van diverse tools;
  • Stichting Lokale Fondsen Nederland, Bilthoven (september 2018 – februari 2020): uitvoeren van diverse activiteiten op het gebied van officemanagement waaronder het organiseren van evenementen en notuleren;
  • Van Os Imports B.V, Benschop (april 2018 – mei 2018): implementeren van de AVG;
  • Cocon Wonen, Soest (maart 2018 – juli 2018): notuleren bij de vergaderingen van de Raad van Toezicht;
  • tas&wüst, projectrealisatie, Amsterdam (februari 2017): uitwerken van twee Nederlandse speeches naar tekstbestanden;
  • Vereniging van Souvenirfabrikanten, Den Haag (januari 2017 – nu): bewerken en samenvoegen van Excel adressenbestanden;
  • IDEA – Independent Dutch Event Association, Woerden (september 2016 – december 2016): uitvoeren van diverse activiteiten op het gebied van officemanagement;
  • FINDIG, Woerden (juni 2016): gastvrouw zijn en notuleren;
  • Stichting SBB, Stichting Samenwerking Beroepsonderwijs Bedrijfsleven, Zoetermeer: meewerken aan een nieuw registratiesysteem met behulp van Excel (april 2016 – januari 2017):
  • Mistral Advocaten, Woerden (november 2015 – december 2016): uitvoeren van diverse taken op het gebied van officemanagement;
  • DNA Languages, Wassenaar (juli 2015 – juni 2017): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder het maken van facturen, overzichten, planningen en het onderhouden van de website;
  • Turner, Leusden (juni 2015 – nu): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder vergaderingen plannen, overzichten maken, adressenbestand bijwerken, mailingen verzorgen, Sinterklaas feest mede-organiseren, projectleider bij diverse kerstfeesten voor 80 mensen, projectleider bij andere feesten en adressenbestand bijwerken;
  • CharlyWerkt!, Hauwert (maart 2015); vertalen van Nederlandse tekst in het Engels;
  • Budeco, Woerden (februari 2015 – oktober 2015): uitvoeren van activiteiten op het gebied van social media en contentmarketing. Daarnaast ondersteuning bij het opzetten en beheren van websites;
  • Trimbos, Utrecht (februari 2015 – mei 2015): invoer van audits van Nederlandse Flexible ACT teams in een SPSS database;
  • Mikel de Knegt – NMI mediator, Woerden (februari 2014 – december 2016): diverse secretariële werkzaamheden uitvoeren waaronder verzendingen, scannen van documenten en documenten opmaken;
  • BCL Instituut, Utrecht (november 2011 – mei 2012): uitvoeren van diverse officemanagement werkzaamheden, waaronder kantoor beheren bij afwezigheid eigenaresse, financiële administratie, inschrijvingen cursussen verzorgen, website onderhouden;
  • Stichting Kenteq KBB, Hilversum (april 2011 – december 2011): veranderen van format van beroepscompetentie profielen;
  • Hermes Electronics, Utrecht (januari 2011 – februari 2011): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder het reorganiseren van de administratie, contacten met verzekeringen;
  • Daad en Raad, Aerdenhout (november 2010): uitwerken geluidsband woord voor woord;
  • Stichting CCAF, Utrecht (mei 2010 – nu): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder financiële administratie, planningen, mailingen versturen, website bijhouden, notuleren, bewaken van deadlines, brieven versturen, overeenkomsten versturen, adressenbestanden opzetten en onderhouden;
  • Seboro BV, Den Haag (november 2009 – december 2009): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder het schrijven van brieven en het uittikken van verslagen die gedicteerd werden via een geluidsband;
  • Bewegingsvisie BV, Woerden (april 2009 – februari 2010): notuleren en mailingen versturen.

Werkervaring in loondienst:

1998-2002: Fulltime Officemanager bij SOM Opleidingen Metaal, Woerden (getuigschrift)

Werkzaamheden:

  • adresbestanden opzetten en onderhouden;
  • agendabeheer;
  • corrigeren, redigeren en opmaken van teksten en rapporten;
  • beheer van brondocumenten;
  • interne auditor kwaliteitszorg;
  • lid van de ISO 2000 werkgroep;
  • notuleren;
  • operationeel leidinggeven aan vier secretaressen;
  • organiseren van evenementen;
  • projectleider bij projecten betreffende het secretariaat en de administratie;
  • vergaderingen organiseren en bijwonen;
  • verzorgen van mailings;
  • voorzitter van de redactiecommissie van de Netwerkkrant;
  • zakelijke correspondentie.

1994-1997: Fulltime Assistent Secretaris Generaal bij EUROGI, Amersfoort (getuigschrift)

Werkzaamheden:

  • adresbestanden opzetten en onderhouden;
  • agendabeheer;
  • beheer van de website;
  • beurzen in het binnen- en buitenland organiseren;
  • corrigeren, redigeren en opmaken van teksten en rapporten;
  • financiële administratie;
  • kantoor beheren bij afwezigheid van de Secretaris Generaal;
  • notuleren in het Engels;
  • op beurzen staan;
  • vergaderingen organiseren en bijwonen in Europa;
  • verzorgen van mailings;
  • zakelijke correspondentie.

 

Ervaring met onder meer de volgende computerprogramma’s:

Word, Excel, Powerpoint, Access, Canva, Prezi, WordPress, Trello, Babeljar, Toggl, Outlook, Basecamp, Moneybird, iMuis en Mailchimp.


Vrijwilligerswerk:

2012 – 2013: Lid van de Commissie Schorsing en Ontzegging bij ZOOOM (vereniging ZZP’ers in Woerden, Harmelen, Kamerik en Zegveld);

2008-2012: Vrijwilliger bij de tussen schoolse opvang bij KBS de Regenboog in Woerden.


Opleidingen:

1990-1994: HEAO-Logistiek en Economie, HEAO-Arnhem. Eindexamen vakken:

  • Arbeids- en Consumentenrecht;
  • Algemene Economie;
  • Bestuurlijke informatiekunde;
  • Commerciële distributie;
  • Engels;
  • Fysieke distributie;
  • Internationaal Retail Marketing & Management;
  • Organisatie Personeel & Management.

Diploma gehaald in 1994.

1984-1990: VWO, Het Hooghe Landt College, Amersfoort. Eindexamen vakken:

  • Nederlands;
  • Frans;
  • Duits;
  • Engels;
  • Economie 1;
  • Economie 2;
  • Wiskunde A.

Diploma gehaald in 1990.


Cursussen:

  • Zakenmam event met workshops betreffende plannen en profit first, november 2018, gegeven door Marieke Anthonisse, Zakenmam;
  • Kennissessie social media, oktober 2018 gegeven door Loyals;
  • Bites & my Business Strategiedag, januari 2017 gegeven door Marijke Krabbenbos, IdeaCompany;
  • Zakelijke doelen bereiken met social media, deelname aan workshop, november 2016, gegeven door Wilco Verdoold, Budeco;
  • Zakelijk succes seminar, deelname aan workshop, oktober 2016, gegeven door Bart van den Belt, Zakelijk Succes Academy;
  • Van iFocus naar youFocus, deelname certificaat, maart 2015, gegeven door Monique Teeuwen, Creating Your Succes;
  • Slimmer werken met social media, deelname certificaat, maart 2015 gegeven door Vanessa Simons-Kelly, TopEfficiency;
  • Notuleren op je laptop, certificaat, februari 2014, gegeven door Diana Mouw-van Riel, Rieel-organisatieverbeteringen;
  • Interne Auditor Kwaliteit ISO 9001:2000, certificaat, juni 2001 gegeven door Bureau Veritas Consultancy & Training Department;
  • Normkennis Kwaliteit ISO 9001:2000, certificaat, februari 2001, gegeven door Det Norske Veritas.