Curriculum vitae

Curriculum Vitae

Volgens de één ouderwets en erg achterhaald. Volgens mij: gewoon een handig overzicht!

 

Portfolio van Uw Officemanager.NL

  • Van Os Imports B.V, Benschop (april 2018 – nu): implementeren van de AVG;
  • Cocon Wonen, Soest (maart 2018 – nu): notuleren bij de vergaderingen van de Raad van Toezicht;
  • tas&wüst, projectrealisatie, Amsterdam (februari 2017): uitwerken van twee Nederlandse speeches naar tekstbestanden;
  • VSF, Den Haag (januari 2017 – nu): bewerken en samenvoegen van Excel adressenbestanden;
  • IDEA – Independent Dutch Event Association, Woerden (september 2016 – december 2016): uitvoeren van diverse activiteiten op het gebied van officemanagement;
  • FINDIG, Woerden (juni 2016): gastvrouw zijn en notuleren;
  • Stichting SBB, Stichting Samenwerking Beroepsonderwijs Bedrijfsleven, Zoetermeer: meewerken aan een nieuw registratiesysteem met behulp van Excel (april 2016 – januari 2017):
  • Mistral Advocaten, Woerden (november 2015 – december 2016): uitvoeren van diverse taken op het gebied van officemanagement;
  • DNA Languages, Wassenaar (juli 2015 – juni 2017): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder het maken van facturen, overzichten, planningen en het onderhouden van de website;
  • Turner, Leusden (juni 2015 – nu): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder vergaderingen plannen, overzichten maken, adressenbestand bijwerken, mailingen verzorgen, Sinterklaas feest mede-organiseren, projectleider bij diverse kerstfeesten voor 80 mensen, projectleider bij andere feesten en adressenbestand bijwerken;
  • CharlyWerkt!, Hauwert (maart 2015); vertalen van Nederlandse tekst in het Engels;
  • Budeco, Woerden (februari 2015 – oktober 2015): uitvoeren van activiteiten op het gebied van social media en contentmarketing. Daarnaast ondersteuning bij het opzetten en beheren van websites;
  • Trimbos, Utrecht (februari 2015 – mei 2015): invoer van audits van Flexible ACT teams in Nederland in een SPSS database;
  • Mikel de Knegt – NMI mediator, Woerden (februari 2014 – december 2016): diverse secretariële werkzaamheden uitvoeren waaronder verzendingen, scannen van documenten en documenten opmaken;
  • BCL Instituut, Utrecht (november 2011 – mei 2012): uitvoeren van diverse officemanagement werkzaamheden, waaronder kantoor beheren bij afwezigheid eigenaresse, financiële administratie, inschrijvingen cursussen verzorgen, website onderhouden;
  • Stichting Kenteq KBB, Hilversum (april 2011 – december 2011): veranderen van format van beroepscompetentie profielen;
  • Hermes Electronics, Utrecht (januari 2011 – februari 2011): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder het reorganiseren van de administratie, contacten met verzekeringen;
  • Daad en Raad, Aerdenhout (november 2010): uitwerken geluidsband woord voor woord;
  • Stichting CCAF, Utrecht (mei 2010 – nu): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder financiële administratie, planningen, mailingen versturen, website bijhouden, notuleren, bewaken van deadlines, brieven versturen, overeenkomsten versturen, adressenbestanden opzetten en onderhouden;
  • Seboro BV, Den Haag (november 2009 – december 2009): uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden waaronder het schrijven van brieven en het uittikken van verslagen die gedicteerd werden via een geluidsband;
  • Bewegingsvisie BV, Woerden (april 2009 – februari 2010): notuleren en mailingen versturen.

Werkervaring in loondienst:

  • 1998-2002: Fulltime Officemanager bij SOM Opleidingen Metaal, Woerden (getuigschrift) .
    • Werkzaamheden:
      • adresbestanden opzetten en onderhouden;
      • agendabeheer;
      • corrigeren, redigeren en opmaken van teksten en rapporten;
      • beheer van brondocumenten;
      • interne auditor kwaliteitszorg;
      • lid van de ISO 2000 werkgroep;
      • notuleren;
      • operationeel leidinggeven aan vier secretaressen;
      • organiseren van evenementen;
      • projectleider bij projecten betreffende het secretariaat en de administratie;
      • vergaderingen organiseren en bijwonen;
      • verzorgen van mailings;
      • voorzitter van de redactiecommissie van de Netwerkkrant;
      • zakelijke correspondentie.
  • 1994-1997: Fulltime Assistent Secretaris Generaal bij EUROGI, Amersfoort (getuigschrift).
    • Werkzaamheden:
      • adresbestanden opzetten en onderhouden;
      • agendabeheer;
      • beheer van de website;
      • beurzen in het binnen- en buitenland organiseren;
      • corrigeren, redigeren en opmaken van teksten en rapporten;
      • financiële administratie;
      • kantoor beheren bij afwezigheid van de Secretaris Generaal;
      • notuleren in het Engels;
      • op beurzen staan;
      • vergaderingen organiseren en bijwonen in Europa;
      • verzorgen van mailings;
      • zakelijke correspondentie.

Ervaring met onder meer de volgende computerprogramma’s:

Word, Excel, Powerpoint, Access, Canva, Prezi, WordPress, Trello, Babeljar, Toggl, Outlook, Basecamp, Moneybird, iMuis en Mailchimp.

 

Vrijwilligerswerk:

  • 2012 – 2013: Lid van de Commissie Schorsing en Ontzegging bij ZOOOM (vereniging ZZP’ers in Woerden, Harmelen, Kamerik en Zegveld);
  • 2008-2012: Vrijwilliger bij de tussen schoolse opvang bij KBS de Regenboog in Woerden.

Opleidingen:

  • 1990-1994: HEAO-Logistiek en Economie, HEAO-Arnhem. Eindexamen vakken:
    • Arbeids- en Consumentenrecht;
    • Algemene Economie;
    • Bestuurlijke informatiekunde;
    • Commerciële distributie;
    • Engels;
    • Fysieke distributie;
    • Internationaal Retail Marketing & Management;
    • Organisatie Personeel & Management.

Diploma gehaald in 1994.

  • 1984-1990: VWO, Het Hooghe Landt College, Amersfoort. Eindexamen vakken:
    • Nederlands;
    • Frans;
    • Duits;
    • Engels;
    • Economie 1;
    • Economie 2;
    • Wiskunde A.

Diploma gehaald in 1990.

Cursussen:

  • Zakelijke doelen bereiken met social media, deelname aan workshop, november 2016, gegeven door Wilco Verdoold, Budeco;
  • Zakelijk succes seminar, deelname aan workshop, oktober 2016, gegeven door Bart van den Belt, Zakelijk Succes Academy;
  • Van iFocus naar youFocus, deelname certificaat, maart 2015, gegeven door Monique Teeuwen, Creating Your Succes;
  • Slimmer werken met social media, deelname certificaat, maart 2015 gegeven door Vanessa Simons-Kelly, TopEfficiency;
  • Notuleren op je laptop, certificaat, februari 2014, gegeven door Diana Mouw-van Riel, Rieel-organisatieverbeteringen;
  • Interne Auditor Kwaliteit ISO 9001:2000, certificaat, juni 2001 gegeven door Bureau Veritas Consultancy & Training Department;
  • Normkennis Kwaliteit ISO 9001:2000, certificaat, februari 2001, gegeven door Det Norske Veritas.