Complimenten en referenties

Lonneke RozaLonneke Roza (Bestuurslid Stichting Lokale Fondsen Nederland)

“Gonne-Marieke heeft ons bij Lokale Fondsen Nederland uitermate professioneel ondersteund. Ze is punctueel, flexibel en ontzorgd daar waar je het nodig hebt. Het was zeer fijn met haar samenwerken!” 3 mei 2020

Manja te VeldeManja te Velde (Directeur Stichting Lokale Fondsen Nederland)

“Zoek je een ‘steun & toeverlaat’ op kantoor of op afstand? Gonne-Marieke is naast een heel fijn mens, een professionele officemanager, die niets liever zaken uit handen neemt van het management. Een regeltante die niet stopt voor alles op rolletjes loopt! Nooit te beroerd om hard te werken, super flexibel en breed inzetbaar. En ze houdt je bij de les, want ze is een kei in de follow-up van taken en afspraken. Dat alles doet ze met humor en een lach. Wij zijn ontzettend blij dat ze ons team een tijd heeft willen ondersteunen.” 24 april 2020

Diederik SlotDiederik Slot (Bestuurslid Stichting Lokale Fondsen Nederland)

“Gonne-Marieke heeft ons team van Lokale Fondsen Nederland geruime tijd op professionele wijze ondersteund en daarmee de directeur als een ware PA veel werk uit handen genomen.” 12 februari 2020

Pierre van HedelPierre van Hedel (Voorzitter bestuur Stichting Lokale Fondsen Nederland)

“Heb Gonne-Marieke leren kennen als uiterst plezierige collega. Rots in de branding, accuraat en niet te beroerd om iedereen op zijn/haar verantwoordelijkheden en afspraken te wijzen. En dat op een correcte plezierige manier. Goed in staat om zelf haar werkzaamheden te organiseren. Zou haar zeker weer inschakelen en bij iedereen willen aanbevelen waar nodige georganiseerd en geregeld moet worden.” 11 februari 2020

Rina MulderRina Mulder (Secrans Advies en Coaching)

“In het afgelopen jaar heeft Gonne-Marieke mij geholpen met het structureren van mijn uitingen op social media. Ze maakte voor mij visuals voor bij mijn blogs of andere stukjes. Naast dat dit hielp om een en ander uit te werken was ze ook vasthoudend en doelgericht in haar wekelijkse uitvraag. Dit gaf structuur en resultaat, precies datgene wat ik nodig had.” 10 december 2019

eventmanagementAnke Meijer (Eigenaar van Anke Meijer Evenementen)

“Het samenwerken met Gonne-Marieke is heel fijn. Ze neemt veel werk uit handen. Werken onder andere samen voor de Souvenirbeurs die ieder jaar in Amsterdam wordt georganiseerd. Gonne-Marieke assisteert mij met het verwerken van alle bestanden en zorgt ervoor dat wij deze weer goed kunnen gebruiken. Ze weet alles van Excel en neemt veel werk uit handen. Ik beveel haar dan ook van harte aan als officemanager en secretaresse.” 6 maart 2018

secretaresse voor ccafRemmers van Veldhuizen (Erelid van het bestuur van CCAF – adviseur)

“Gonne-Marieke, dank voor al je service en opgewekte punctualiteit. Fijn dat je dat je altijd snel en to the point het proces in goede banen leidt. Zo wordt samenwerken een plezier!!”. 3 maart 2018

gonne-marieke-is-een-betrouwbare-officemanagerDNA Languages: Anneke Siemons (Directeur bij DNA Languages)

“De afgelopen jaren heb ik tot grote tevredenheid gebruik gemaakt van de diensten van Gonne-Marieke. Ze is een zeer betrouwbare en gedegen office manager. Ze werkt hard, en is accuraat en initiatiefrijk. Ze is zelfstandig en pikt zaken snel op. Daarnaast heeft ze een plezierige persoonlijkheid, wat het prettig maakt om met haar samen te werken.” 29 mei 2017

gonne-marieke-is-een-professionalJacques Pijl (Directeur bij Turner)

“Gonne-Marieke is een professionele en gedreven professional. Ze helpt Turner regelmatig bij pieken in de ondersteuning van evenementen en office werkzaamheden. Nauwgezet en nuchter!” 21 april 2016

realisatie-omvangrijke-websiteWilco Verdoold (Directeur bij Budeco)

“Budeco heeft met veel genoegen gebruik gemaakt van de kwaliteiten van Gonne-Marieke. Voor de realisatie van een omvangrijke website coördineerde ze de realisatie, afstemming met de klant en interne ontwikkelaars en verzorgde de gehele content migratie. Gonne-Marieke werkt snel, secure en geeft daar waar nodig en nuttig directe feedback om processen en resultaten te verbeteren. Ben je opzoek naar een officemanager++ met inzicht en overzicht neem dan contact met haar op.” 11 januari 2016

uw-officemanger-is-allroundDigna van der Kellen (Senior auditor bij CCAF)

“Gonne-Marieke werkt bij de Stichting CCAF, waar ze mij als Senior auditor ondersteunt op allerlei gebieden. Dat doet zij met veel zorgvuldigheid en accuratesse. Ze reageert snel op vragen of knelpunten zonder dat dit van haar wordt verwacht. Ze lost de problemen op dan wel helpt met het vinden van de oplossing. Ik heb nooit het gevoel dat haar iets te veel is als zij mij helpt. Ze blijft vriendelijk en klantgericht. Verder is het met de betrouwbaarheid ook in orde; je hoeft nooit te controleren of een uitgezette opdracht of vraag daadwerkelijk is opgepakt. Zij regelt het wel. Daarnaast is zij allround; van alle markten thuis en heeft ze geen moeite om uit haar comfortzone te gaan en nieuwe dingen te doen. Als laatste punt wil ik het hebben over haar capaciteit om mensen te verbinden. Zij heeft meegeholpen om van individuele professionals een team te maken.” 20 januari 2015

“Uw Officemanager.NL: al tien jaar een begrip bij ondernemers als u”

ontzorgen-op-het-gebied-van-office-management-takenMikel de Knegt: Divorce- and Family Mediator

“Als je iets aan Gonne-Marieke overlaat, hoef je er niet over in te zitten of het gebeurt of dat het op tijd gebeurt. En dat is een hele fijne gedachte. Zoek je iemand die je ontzorgt op het gebied van office-management-taken, dan kan ik Gonne-Marieke van harte aanbevelen!” 12 januari 2015

uw-officemanager-is efficiëntJoop Mays (Stichting Kenteq KBB, Manager KWS, gaf leiding)

”Ik heb goede ervaringen met het bedrijf Uw Officemanager.NL. De eigenaar Gonne-Marieke heeft onze opdracht efficiënt en met goed resultaat uitgevoerd. Het is een betrouwbaar en hulpvaardig bedrijf. Ze doen wat ze beloven.” 5 januari 2015

uw-officemenager-werkt-zelfstandigJanneke Kramers (collega bij CCAF, gaf leiding)

“Gonne-Marieke pikt als ‘uw officemanager’ snel klussen op, werkt heel zelfstandig en weet wanneer ze wat moet overleggen. Ze denkt goed mee over de organisatie en houdt altijd de praktische punten goed in het vizier! Ook door vervelende klusjes laat zij zich niet uit het veld slaan… dus al met al iemand om op prettige wijze mee samen te werken.” 5 maart 2013

inzet-accuratesse-punctualiteit-betrokkenheidStichting CCAF: Margret Overdijk (adviseur bij CCAF)

“Belangrijkste kwaliteiten: Aangenaam, Waar voor uw geld, Op tijd. Bij het Centrum Certificering ACT en FACT huren we Gonne-Marieke al een aantal jaren in voor administratieve en proces klussen die verband houden met het certificeringsproces. Gonne-Marieke pakt alle aangeboden klussen met veel enthousiasme op, zij werkt goed samen met onder andere de bureau manager , met de auditoren en met het bestuur. Wij zijn erg tevreden over de inzet, accuratesse, punctualiteit en betrokkenheid van Gonne-Marieke, ze levert uitstekende kwaliteit voor een redelijke prijs. Daarnaast is zij ook een heel erg leuke persoonlijkheid! Ik kan Gonne-Marieke dan ook van harte aanbevelen.” 3 maart 2013

strak-gestructureerd-gedegen-vriendelijkHulda Möller (Geassocieerde bij BreinCentraal Leren Instituut, was een collega en gaf indirect leiding)

“Gonne-Marieke heeft eind 2011 tot half 2012 bij het BreinCentraal Leren Instituut als office manager gewerkt. Ik was erg blij met haar! Heel fijn, zoals ze me allerlei regel- en praktische zaken uit handen heeft genomen of me eraan hielp herinneren. En alles strak gestructureerd, gedegen en vriendelijk! Wat wil je nog meer?!” 3 september 2012

gonne-marieke-zorgt-voor-geweldige-resultatenWim Broekhuizen (Stichting Kenteq KBB, Projectleider)

Belangrijkste kwaliteiten: “Geweldige resultaten, Waar voor uw geld, Op tijd. “Gonne-Marieke heeft voor Kenteq 100 beroepscompetentieprofiel documenten in een geheel ander format opgezet. Daarbij heeft ze de opdracht snel opgepakt, een planning gemaakt en er ook volgens gewerkt. Goede communicatie over de uitvoering en een perfect resultaat.” 26 mei 2011